2009. június 15., hétfő

A mai napom...

Délelőtt a munkaügyibe voltam hivatalos 9.30-ra. Előtte még bementünk egy boltba, és vettünk innivalót, meg kikönyörögtem egy talpbetétet.

Természetesen az időpont csúszott!:P Nem is ők lettek volna...Kissé kiakadtam, mert egy új megállapodást kellett aláírnom, a régi ugyanis már nem jó! A lényege, hogy ha az önkormányzat behív közmunkára, kötelező elvállalni. Ha a munkaügy talál valami képzést nekem, kötelező elvállalni... Mindezek alól csak egy meglobogtatott munkszerződés mentesítehet.

Ja, azt el is felejtettem, hogy reggel a tollászkodás-öltözködés közben mekkora meglepi ért... A farmer halásznacim akartam magamra rángatni, erre az simán feljött. SŐT! Szabályosan lötyögött rajtam, így másik gatyót kellett elővadásznom!:)
4-5 kiló minusznál tartok! Nem éhezek, sőt, élvezem a fincsi kajákat!:) Teljesen immunis lettem a csokira, fagyira, sütire! Viszont egy szép darab császárszali teljesen felvillanyoz!:) ...már a napi 12 pohár víz se zavar!:)

Délután szerkesztettem. Igazán jól sikerült munkákat fogok kiadni a mancsocskáim közül! A kuncsaftok is elégedettek!:) ÚÚÚÚÚgy, de úgy hiányzott már ez a szerkesztősdi!:)

Ja, és a kismvity.hu oldalam is CMS lett!:) Bár tegnap kicsit betegeskedett az extra adatbázis szervere... Azért rendik voltak, mert vasárnap délután is válaszoltak a levélkémre!:) Pirospont nekik!:)

Nincsenek megjegyzések: