2009. április 13., hétfő

A szokásos!:P

Igen, idén is nagyon utáltam a húsvét-hétfőt! Nem lenne semmi bajom vele, ha nem lenne ez a hülye locsolkodós rész! ...és igen, idén is majdnem sikerült belepusztulni a fejfájásba, amit a pacsuliszag gerjesztett. Viszont most nem rókáztam, csak a hasam ment!:P

Miért nem lehet sima natúrban megünnepelni Jézusunk felámadását? Miért??? Inkább a templomba kellene elmenni, és meghallgatni egy misét! Az jobban illene a dologhoz!

Utálom a nagy átjáróházat is. Talán a kiskrapekok élvezik, hogy pénzt gyüjtögethenek... Viszont vannak akik a pia miatt kódorognak...

Eszembe jutott az a sok lány is, akik az 1920-as 30-as években tüdőgyulladásban meghaltak! ...mert olyan "jó móka" volt vödörrel locsolni!:(

No, a lényeg, hogy idén Sugival szépen elbicóztunk a mamihoz. Tibi meg a papi elment locsolkodni. Szerencsére csak rokon locsolt! ...és ott nem volt átjáróház se!
Szegény Pista (ő jár a főnökömék tanyájára etetni a jószágokat) nem tudott meglocsolni, mert korán reggel jött, és éppen öltözködtünk!:P Amúgy már egészen "jól állt", volt benne cefre rendesen. Az is lehet, hogy megsértődött!:P

Hétvégén egyébként dolgoztam! Hulla fáradt voltam! Hogy miért? ...mert szombat este Sugi elődta a "hasfájós-szédülős-hányingeres" kiselőadást. Éjfélkor aludt el, én meg nem mertem aludni, mert féltem, hogy hányni fog! Reggel 5-kor meg amúgy is kelnem kellett!!! Szóval tök álomkóros voltam!:P

...más. Fogyi. Mit is írhatnék??? Naná, hogy nem megy! ...talán csak azért mert eddig nem akartam igazából! ...mert olyan finom a karamellás boci csoki!
Viszont mostmár akarnom kellene! Tibi is cseszegtetett egy kicsit, de most ez se hatott a lelkemre! Régen tuti elbőgtem volna magam! De most??? Kimentem a hűtőhöz, és előkaptam egy tányér sütit!

A műkörmözés-karomgyártás egyre jobban tetszik! Meg is dícsérték a mostani "alkotásom"!:) Ha van egy kis szabadidőm, állandóan a körmös dolgokat bújom a neten is! Sajnos tanfolyamra nem lesz pénzem!!! De a saját karmaimat azért megcsinálom szakképzetlenül is!:) ...és ki tudja, mit hoz a jövő!? A reményt azért nem adom fel!
Ma pl. videókat nézegettem! A dual system technika teljesen lenyűgözött!!!
Talán azért tetszik ez az egész mert kell hozzá egy kis kreatívság is! ...és én a kreatív dolgokat nagyon szeretem!

Nincsenek megjegyzések: