2009. április 16., csütörtök

Sugi "táppénzen"

Szegény kicsimnek már tegnap fájt a hasa az oviban. De az óvónéni nem telefonált, mert ebéd után nem volt semmi baja: boldogan rohangált az udvaron.

Ma reggel a tejcsiivás után ismét elkezdte hajtogatni, hogy fáj a hasa, de kijelentette, menjünk oviba!

Persze az oviban mégis úgy döntött, hogy hazajön! Látszott rajta, hogy tényleg fáj a pocija!

Amikor megkaptam az időpontot a dokihoz, kicsit kiakadt: csak negyed 1-re kaptunk időpontot! Szegénykém sírt! Adnom kellett neki egy fél no-spát.

Persze az egyik rokonunk egyből elméleteket gyártott: biztos pszihés alapon fáj a Sugi hasa, és biztos pszihiáterhez kell majd mennünk... Mert az ő lányánális pont ez volt, neki is a hasa fájt!

Mivel negyed 1-ig sok idő volt, Sugi feküdt, és nézte a DVD-n a Szilajt, én megmentem át mamához a kertbe: hagymát dugdosni! Szerencsére a körmeim túlélték a dolgot, viszont holnap tuti izomlázam lesz!

Délben Sugi evett 3-4 kanál levest, és megint elkezdett a hasa fájni. Utána végre elindultunk a dokihoz!

No, nem találtátok volna ki, miért fájt Sugi hasa... Rettentően bevan gyulladva a torka! Nagyon csúnyán! ...erre nem is gondoltam! Nem fájlalta a torkát egy csöppet se! Kapott gyógyszereket, és egy hét pihenő!

Kedden ismét ekezdtem a fogyit. Első nap felugrott 30 deka. Kissé kiakadtam! De ma reggelre 1 kerek kiló leugrott! Most ki kell bírnom! Iszonyat hájas vagyok! Ronda tehén!:(

Tegnap licitáltam egy 12 színű 3d körömdíszítőre. Megleptem magam! Ez volt az első vásárlásom a zsibvásáron! Alig várom, hogy megérkezzen, és kipróbálhassam! Nagyon ari volt a csajszi akitől vettem!:)

Ja, bepótolom a képet a mostani karmomról!:) Tudom, nem egyforma a két kezem, de valahol gyakorolni kell!:) Lefényképeztem mind a kettőt! ...elég macerás volt a dolog!:P

Íme:

Nincsenek megjegyzések: