2009. április 25., szombat

Nyafka macska

Hááát, ha így folytatom, kénytelen leszek hétfőn meglátogatni a doktornénit! Valami alkatrész rohadtul elromlott bennem! Iszonyatosan fáj a derekam! ...és rettentően unom a hasmenést is!:(
Itthon már nem is merek panaszkodni, mert Tibi már egy hete azt mondta: irány a doki! Húzom, halasztgatom... Hátha elmúlik!:P

A hangulatom se valami csodás... Túl sokat jár az agyam!:( Éjjel álmomban sírtam!

Más. Délutántól dolgozok! Majd ott "kipihenem" magam: talpalhatok egész nap!:P
Ott se mondhatom azt, hogy beteg vagyok, nem akarok menni... Már topognak a hátam mögött... Várnak a helyemre!!! De nem adom! ..."nemszeretem" munkahely, de örülök, hogy van egyáltalán valami!

Tegnap rendbevágtam a karmaim: mostmár nem olyan tirkitarkák, kivételesen mindegyik egyforma. esetleg egy virágot majd csinálok az egyikre - mert azt nagyon élvezem!

Nem is írtam még a fogyim eddigi eredményét: 10 nap - mínusz 3 kiló. Nemigazán látszik rajtam!:P Viszont a farmergatyóm legalább be tudom gombolni!:P Hamarosan beállít a "dögpiri", így számíthatok majd egy kis plusszra, vagy egy kis stagnálásra...

Nincsenek megjegyzések: