2009. április 22., szerda

Megyünk suliba???

Bizony-bizony... Sugica itthon van, és lemaradtunk egy csomó fontos dologról!

Most délután volt nálunk a védőnéni. Csak azért jött, hogy szóljon: az iskolába tegnap és ma volt a beiratkozás! ...és mi lemaradtunk róla!:-O

Mit is mondjak: kissé kiakadtam, hogy mi nem tudtunk semmiről! ...csupán azért, mert a gyerkőc itthon volt!
Persze egy anyukának ezt tudnia kellett volna, főleg ha a gyermeke szeptembertől isibe megy!

Szerencsétlen módon se tegnap, se tegnapelőtt nem jártam se az ovi felé, se az iskola felé! (örültem, hogy élek! A hasmenés tejesen kikészített - mosogatórongynak éreztem magam! nem hogy lófrálgassak erre-arra!)

A lényeg: holnap reggel megcélozzuk az ovit, mert valami papírt kell onnan vinni a suliba.
Utána irány a suli! Nem tudom mi lesz! Remélem sikerülni fog azért a beiratás! ...biztos majd megjegyzik, hogy milyen figyelmetlen és felelőtlen szülő vagyok!:P Xar ügy! De azt nem akarnám, hogy ezért, pont ezért ne mehessen suliba Sugi!
...minden az én hibám!!!:( Bőgnöm kell!!!:(

...majd ha túlleszünk rajta, beszámolok a dolgokról!

Nincsenek megjegyzések: