2009. április 21., kedd

Pofon

Igen, most kaptam egy jó nagy taslit az élettől.

Ha lenne pénzügyes papírom, lehetne állásom. Mivel csak pénzügyi ügyintéző munkakörben dolgoztam pár évig, de nincs bizim róla, így nem kellek!:(

...csak egy gyors telefon volt, mégis szíven vágott!:(

Hát ez van! Már megszoktam!:( Nagyon selejt vagyok!:(

Sajnálom, hogy nem tudtam főiskolára menni, mert a szüleim munkanélküliek voltak, és nem tudták volna finanszírozni... Sajnálom...
...és sajnálom, azt is, hogy ha valaki tanulna, pontosabban tanfolyamra menne, azt se teheti. Megsúgjam miért??? - mert oda bizony csak az juthat be, aki "csókos", vagy esetleg rohadt nagy mázlija van! ...vagy esetleg rohadt sok pénze van, hogy finanszírozza a fizetős tanfolyamokat!:(

Gyűlölöm ezt az egész rendszert!!!

...és most még a kedves párom is cseszegtethet egy kicsit, hogy tutira xar legyen a kedvem!:(

Megyek, szerkesztek egy picit!

Nincsenek megjegyzések: