2009. április 7., kedd

Miért nem írtam?

...mert nem volt kedvem hozzá!:P

Ez tök egyszerű! Semmi kedvem nem volt itt nyefegni!:(

De most azért kicsit nyefegek!:P ...mert már hiányzott...

Először is - semmi kedvem a húsvéthoz! Semmi kedvem rokonokhoz menni. Semmi kedvem azt hallgatni, hogy "jééé, milyen kövér vagy" , "nahát, de sokat híztál" stb. Azt hiszem méllyponton vagyok! ...és igen, NEM megy a fogyi!:P Úgy látszik, hogy maradok idén nyáron ilyen dagadt tehén!:(

Egyetlen jó dolog amit leíírhatok: továbbra is imádok weboldalakat szerkeszteni!:) Bár a család úgy véli, hogy egész nap csak játszok, és szórakozok, és semmi haszna az egésznek... De majd hamarosan egy kisanyagi plusszocska is lesz belőle!:))
Feltelepítettem az első CMS-emet, és nagyon élvezem a dolgot! Hogy én eddig miért nem fedeztem fel ezt??? Először kicsit gagyinak tűnt, de rájöttem, hogy egész profi dolgokat lehet vele művelni!:)

A másik munkám is haladgat! Ma bePHPztem! ...és még ezt is élveztem! Naná, hiszen minden működött elsőre rendesen!

Tudom, kicsit szadinak tűnik a dolog...

Tegnap Sugicámnak hisztériás rohama volt! ...később bocsánatot kért!:) Annyira édes kislány tud lenni!

Még holnap ovi, utána szünet!:)

Ja, és még valamit le kell írnom: a világ legédesebb cicája Hógolyó! Okos, és hízelgős! ...és egy igazi kis doromboló-mester! Imádom!!!

Nincsenek megjegyzések: