2009. április 14., kedd

Elkiabáltam!

Kis naív! Azt hittem, idén megúszom!:P De éjjel elkezdtem szédülni, és hányingerem is volt. Egyből be is ugrott: no, én meg itt azt írkáltam, hogy semmi róka, semmi rosszullét!
Nagyon gyengusnak éreztem magam!:(

Délelőtt mamánál mosás volt. Gyorsan elintéztük, bár sok rongyi összegyűlt! Szerencsére meg is száradtak a ruhák, pedig be volt borulva.

Tibi és mami Gyapjas tatával voltak Gyulán. Vérvételre mentek, meg a gégészetre. Utána fel az osztályra: kontrollra.

Mivel a szenvdésem folytatódott egész nap, kicsit lájtosra vettem a dolgot. Megcsináltam minden betervezett dolgot, csak kicsit lassabban. Közben a wc-re rohangáltam, mert nagyon ment a hasam. ...és a fejem is rohadtul fájt! Pontosabban most is fáj!

Ma is "karmolásztam"! Az egyik köröm keresztben kettérepedt, de megcsináltam! Utána a bal kezem körmöcskéit átdesignoltam. Le is fényképeztem, ha fent lesznek a gépen a képek, teszek fel körmöset is!:)

Ja, és ma nem ettem semmi bűnös kaját! Szénhidrátot csak nagyon szolidan: biztos ezért akar szétpukkanni a búrám!

Nincsenek megjegyzések: