2009. december 18., péntek

Túl nagy csend!

Nem gondoltam, hogy a gépike nélkül aludnom is nehéz lesz!
Nem zúgott, így nem tudtam elaludni...

A párom rémesen hangosan horkolt. Sugi köhécselt, forgolódott. Szeretett Dolfy macskánk pedig a padláson rodeózott! Minden apró nesz zavart!

Reggel korábban keltünk kicsit, hogy ki tudjak menni a piacra. Mivel az út nagyon csúszott, a kerékpárúton pedig hatalmas jégbordák voltak, majdnem végig toltam a bicómat.
A piac nagyon gyengus volt, így ajándékozás terén még törnöm kell a kobakom!:(

Visszafelé már bátrabb lettem volna, viszont a binyiglim megadta magát. Így megint csak toltam!

Ja, este rajzoltam! Először azt hittem, nem fog menni, de a végeredmény egészen jó lett! Viszont még nincs teljesen kész: a haja még hátravan!:P
Meglepi lesz!:)

Nincsenek megjegyzések: