2009. december 7., hétfő

Szomorú...

Ma disznóvágás volt mamáéknál. Szegény foltosfenekű pocát vágták le reggel.
Buta módon elmondtam Suginak. Szegénykém még sírt is!:(

Valahogy sokkal jobb amikor veszik valakitől a hízott disznót, és azt vágják le.

...mert ez a foltosfenekű nagyon szelíd volt! Mindig röfögve emelgette az orrát, hogy simogassuk meg!

No, én is sajnálom. Talán éppen ezért reggel amikor a "gyilkolás volt", én át se mentem!:(

Azért ma jó dolog is történt! Robi öcsém meglátogatott. Nem voltak itt sokáig a kollégájával, de akkor is! Jó volt látni!:)

Más.

Tegnap járt nálunk a Mikulás.
Sugi jó kislány volt, és csupa kedvenc dologgal volt tele a csomagja. Még egy Hannah Montana kártyát is kapott! (Micsoda őrület!!!)

A suliban már pénteken volt a Mikulás-bál... Sugi ott 2 csomagot is kapott. (Egyet az osztályban, és egyet a konyhán). Persze az egyiket valaki ellopta a táskájából! Nagyon ki voltam akadva!
...és nem a Sugi csomagja volt az egyetlen, mert több elsős mikucsomagjának is lába kélt.:(

Ja, nekem nem hozott semmit a miku. Már megszoktam. Biztos nem voltam valami jó kislány!:P

A karácsonyi ajándékom viszont hamarosan megérkezik! Egy laminálót fogok kapni! Fura, de ezt kértem a jézuskától!:P

Nincsenek megjegyzések: