2009. december 30., szerda

...és dokinéni ismét!:(

Hétfőn reggel kiderült, hogy a dokinénink szabin van, így a helyettesítő dokihoz kellett mennünk.
Ez a dokinéni nem ad időpontot - főleg a másik körzetbelieknek nem!:P Fél 11-kor mentünk, gondoltuk már akkor nem lesznek sokan.
Nos, nem is volt tömeg, viszont ahogy szállingóztak az öreg nénikék, úgy be is hívták őket. Így majdnem mi lettünk az utolsók! Gyerkőcke persze nyafis volt, mert ettől a doktornénitől fél. Be se akart jönni! Szentül meg volt győződve, hogy szurit fog kapni!

A dokinénire egyébként semmi panasz, mert nagyon lelkiismeretes, és nagyon alaposan megvizsgálta Sugit. Szegénykémnek gennyes hólyagok vannak a torkijában. Nem csoda hát, hogy nyafkamacska volt.
Szépen megírta a recepteket, és mentünk a gyógyszertárba. Negyed óra sorbanállás után kiderült, hogy a felírt antibiotikum nincs éppen, de még helyettesítő sincs. Így vissza kellett mennünk a dokinénihez új receptért.
Negyed óra ácsorgás a dokinéninél, fej bedug a rendelőbe... Negyed óra ácsorgás, recept kidug.
Ismét gyógyszertár, ismét negyedóra...
Gyógyszerésznéni üti a gépbe a cumót. Egyszer csak lefagy az arcáról a mosoly, és bejelenti, hogy ez a gyógyszer sincs...

No, ekkor már "kissé" ideges voltam, és bejelentettem, hogy én bizony nem megyek vissza, keressenek valamit!
Előjön még 2 gyógyszerésznéni, nézik a gépet...
Kiderült, hogy mégiscsak van gyógyszer! Sőt, több is volt belőle!:P

A falfehér gyerekemmel így fél 2 felé haza is értünk!:P
Sugi nem akart ebédelni ezekután, én pedig átöltöztem, mert tiszta víz volt a póló a hátamon!

...és most mi a helyzet??? Együtt köhécselünk a lánykámmal!
...és magam nem mutogattam meg!:( Talán majd a mi dokinknak, ha nem javulok...

Sugica egyébként javul a gyógyszerektől, és éjjel se köhög, hála a Robitussin-nak.
Nekem viszont továbbra is hőemelkedésem van. Fáj a hátam, néha a fejem is.
...és ismét négykézláb porszívóztam. No, ez muris, nem is olyan rossz megoldás, mert jobban el tudom kapni a porcicákat!:P

Párom ki van akadva rendesen... De hát ez van! Majd a méz és citrom, meg a kamillatea rendbehoz!:P

...tudom, nagyon le vagyok maradva a karácsonyival, de ígérem bepótolom!
...és majd megpróbálom gúnyos mellékzönge nélkül! Mert bizony valami a bögyömben van, de naaaaaagyon!

1 megjegyzés:

szaguldo kacaj írta...

És ha szabad tudnom, miért nem árultad be magadat is a dokinál?
Azért jobban vagy már?, remélem.