2009. december 13., vasárnap

Bepótolom...

Nyefegtem-nyefegtem, és a helyzet szinte változatlan...:(

Viszont a nagy sebemnyalogatása közben le se írtam, mik történtek.

Pénteken játszóház volt a művelődési házunkban a gyerkőcöknek. Elméletileg délben kezdődött volna, de a gyerekek kicsit késtek. No meg én is késtem, mert délelőtt a munkaügyi központban voltam.
Ott a kedvenc ügyintézőm lett az ügyintézőm!:) Sajnos meg van a 200 ledolgozott napom, így 90 napig kemény 28000 forintből kell majd megélnünk (havonta ennyi...)
No, ezen is rinyákoltam egy jó nagyot! Nem tudom hogyan fogjuk csinálni, hogy megélünk, de valahogy meg kell oldani!:(
Fél 11-kor hazaértem, és gyorsan sütnöm kellett egy tepsi pizzát. Örültem neki nagyon!:P

No, pont ezért késtem!

Szóval kb. 1 óra után kezdődött a móka igazából.
A gyerkőcök egyből kiszúrták a 12 részből álló origami lasztimat, és azt akarták megcsinálni! Hiába mondtam, hogy az nehéz... Nagynehezen összehoztuk a 12 darabot, és egy laszti el is készült.
Utána eszembe jutott, hogy a 6 db-ból álló kocka könnyebb, le is gyártottunk belőle egy jópárat!:)
Igazából nekem rajzoltatni kellett volna, de ez a hajtogatás nagyon bejött!:)

Tetszett a játszóház mindenkinek. Én is élveztem!:) Jó kezdeményezés volt, remélem lesz több ilyen alkalom!:)

Tegnap délelőtt Sugival próbán voltunk. Most a templomban. Sugit teljesen lenyűgözte az egész hangulat, a templom, a díszek, a szobrok... Be is jelentett, hogy itthon "szűzmáriásat" fog játszani a babáival!:D ...és közben a pásztorok-pásztorok-at énekelte. Én már untam kicsit, amikor ezredjére kezdett neki!:D

Délután viszont elkezdett hapcizni a kiscsaj, és estére már totál lebetegedett!
Éjjel nem sokat aludtunk. Szerencsére nem lázasodott be, de holnap így is dokinénehez megyünk szerintem!:( Pedig ő suliba akar menni! ...de nem akarom, hogy ott fertőzze a többieket!

...és ma... Esett a HÓ!!!:) Persze el is olvadt, de olyan jó volt nézni, ahogy szállingóznak a hópelyhek! A konyhaablakból lestem. Agyonkloffolt rántotthusit kellett sütnöm!:P

3 megjegyzés:

szaguldo kacaj írta...

Ó, hát nálatok is? Hozzánk még mindig nem ért el a hó. :)

Ennyire belejöttél az origamiba? 3D-s fogat tudsz, mint a doktorbácsi a reklámban? :)

kismvity írta...

Igen, esett!!! Bibibíííííííí!:D Majd küldöm felétek!:)

3d-s fog? Még nem találtam meg a mintát hozzá!:D De ha egyszer sikerül, Te leszel az első, akinek megmutatom!;)

szaguldo kacaj írta...

Köszi. :) A havat is, a fogat is. :)
Te leszel a fogadó. :))