2009. december 3., csütörtök

Kiállítás

Kicsit felgyorsultak az események!:)
Tegnap üzen a könyvtárosunk, hogy keressem fel, mert meg szeretné velem beszélni, hogy hogyan rakják ki a képeket.
Így ma reggel szépen elmentem a könyvtárunkba.
Először a galériára szerették volna felaggatni, de a laminálás miatt nagyon tükröződött. Így maradt a régi jó öreg paravános módszer.
Végül én rendezgettem el a képeket, és 3 óra volt, mire letűzgéltem őket, hogy ne mozduljanak el.

TEHÁT HOLNAPTÓL NYÍLIK A KIÁLLÍTÁSOM!!!!!!!!!!!:))))))))))

Közben megkívántam egy kis gyöngyszövést, így egy keretet elkunyeráltam kölcsönbe! Jó móka, bár még ezt eddig nem próbáltam. Nem is értem miért. Talán a keret hiánya tartott vissza!

Egyébként megvagyok...

Újabb köröm merényletet tervezek! Nem lesz egyforma színű a két mancsom. Most direkt!:P

Holnap jön a suliba a mikulancs, így a délutánom foglalt lesz!

Hétvégén meg valószínű, hogy dolgozok! Blaaaaaaa... De köll a pézmag!:P A francba!

Nincsenek megjegyzések: