2009. december 15., kedd

Hóesés!:)

Tegnap nagyon fájt a csontom... Egészen pontosan az álkapcsom. Nem gondoltam, hogy egy régen repedt csont ilyen prímán jelzi az időjárást. (Talán emlékszetek arra a foghúzásra...)
Ma reggelre esett egy kis havacska. Vagyis még most is esik szorgalmasan Sugi nagy örömére!:)

Kacajka??? Odaért hozzátok is???

Tegnap egyébként dokinéninél voltunk. Csak 3 napra lett kiírva a csajszika.
Torokgyulladás. Egy nagy rakat gyógyszerrel, és soványabb pénztárcával jöttünk haza!:P

Igen, kaptam én is bogyeszokat! Az irtózatos fejfájásomra is írt a dokinéni gyógyszert. Szerinte migrén... Lehet! Úgy fájt, azt hittem, belepusztulok! No, meg a hidegfront is közrejátszott!

Lassan karácsony, és még nem állunk sehogy. Pontosabban ajándék szempontjából. Terv az van, de valahogy be kellene jutni Bcsabára! Nekem is! Mert a drágám hiába megy, én is akarom látni a dolgokat! No meg élvezkedni is akarnék kicsit! Úgy szeretem ezt a hangulatot!:)

Ja, szent a béka. Megbeszéltük. A fürdőszoba nálunk a nagy beszélgetések színtere.
Kicsit könnyebb a lelkemnek, de a rinya a pénz miatt az maradt! Valahogy nem tudok olyan laza lenni, olyan optimista! Képtelen vagyok rá!:(

3 megjegyzés:

szaguldo kacaj írta...

Itt még semmi jele a hónak. :(

kismvity írta...

Nanemáááán! Itt már 3-4 cm, és még mindig esik!:) ...akkor küldöm még1x!:D

szaguldo kacaj írta...

Na, ma reggelre megérkezett. :))))