2009. november 1., vasárnap

Vasárnap

Hajnalban elég rosszul éreztem magam, ment a hasam.
...azt hittem, meg fog jönni, de nem...

Reggel így nagyon jól esett sokáig lustizni, feküdni.
Arra riadtam fel, hogy a telefonom mondogatja a szokásos szövegét: "Önnek egy fogadott hívása lesz! Vagy nem???"

István tata hívott, és felköszöntött!:)
Igazából nem szoktam névnapot tartani, és itt a család ha meg is lep valamivel, azt a tavaszi Mariann napkor teszi! ...de azért jól esett, hogy hívott tata.

Miután felkeltünk, hívtam a mamit, és megbeszéltük, hogy megyünk Végegyházára.

Sugicám totál be volt zsongva, és bejelentette, hogy Holovár mamához is menni kell!:)

Először Mezőhegyesre mentünk a temetőbe. Utána pedig a végegyházi temetőbe.
...nem részletezem... Nekem ez mindig olyan fájdalmas...
Közben beszéltem keresztanyummal is.

Utána tatához mentünk. Nagyon meglepődött amikor beállítottunk, hisz reggel nem mondtam neki, hogy megyünk hozzá!:) Jó volt végre elmenni tatához!:)

...és voltunk Holovár mamámnál is. Őt is sikerült meglepni nagyon! Főleg Sugi lepte meg, mert a lánykám vitt neki egy plüsskutyát!:) Mama nagy plüssrajongó!:)
Megmutogattam a rajzaimat is!:) Sikerem volt!:)

Szóval röviden és tömören ennyi.
A délután gyorsan elszállt...

Holnap Suginak már suli. Remélem könnyen visszarázódik a kiscsajszi!

Ja, így a terveim nagyrésze teljesítve lett!
A körmeim egyformák, a konyha rendben van, stb. Csak a sütigyártás maradt el!:P

Nincsenek megjegyzések: