2009. november 7., szombat

Szenvedek...

Egész héten szédelegtem... Pontosabban ha hirtelen felálltam, hirtelen elment a kép, a hang...
Ma reggel iszonyatos fejfájásra ébredtem. Nem használ se a panadol extra, se az algopirin... A vérnyomimra is vettem be gyógyszert, de az se használt semmit.
...talán megint valami mocsok idő jön!:( Ráadásul külön bosszantó, hogy hányingerem is van, annyira fáj...

Egyébként elvagyok mint a befőtt. Rákattantam a Facebook-on a FarmVille játékra! No meg a CafeWorld se rossz...
Ha valakinek kell meghívó, csak szóljon! Igazán jól jönne még pár szomszéd!:)
...Sugicám is szereti! Ügyesen csinálja, egészen jól bánik a pénzzel!:) Tibi helyett szokott játszani! ...ez nem erőszakos játék: csak a növényeket kell elvetni, betakarítani, és az állatokat gondozni. Persze "pénzt" is lehet keresni, amin vehet az emberkénk fákat, kerítést, traktort, házat.

Rajzoltam is... Majd szkennelek mindjárt! ...csak a farmomon először leszedem a málnát!:)

Nincsenek megjegyzések: