2009. november 10., kedd

Eső...

Annyira, de annyira utálom már, hogy így esik az eső!
Ennél még a hó is jobb lenne!:P

Valahogy elmaradt most a blogolgatás... Elvagyok a farmommal, mint a befőtt! Már szomszédjaim is vannak. Nem magyarok, így össze kellett szedni minden nyelvtudásom, hogy megértsem őket... Aranyosak, és barátságosak!:) De olyan nyominak érzem magam a csekélyke angoltudás miatt!:P

Esténként rajzolgatok is. Egy kedves barátnémnak rajzolok éppen. Ezért nem is fogom betenni ide. ...majd csak akkor, ha megkapta!:)

Munkahely. Kezdek depi lenni, mert november 30-ig van csak szerződésem. ...nagyon megszerettem a munkatársaim!:) ...és a munkámat is nagyon szeretem... Inkább nem is agyalok azon, mi lesz utána...
...megint jön a totális depi? ...az én nem vagyok jó semmire érzés?????

Ja, és a influenza elleni védőoltás miatt is nagy dilemmában vagyok... Annyi rosszat lehet hallani róla! :( Beadassam Suginak, vagy ne??? Ajjaj...

Nincsenek megjegyzések: