2009. november 3., kedd

Lehangolva...

Totálisan kiakaszt ez a szürke, hideg idő!:( Az is elszomorított, ahogy az akácfákról csörögve potyogott a levél reggel.
Még jó, hogy a hó nem esett nálunk!:P ...eddig... Bár ahogy be van borulva, ezt se tartom kizártnak!

A hetem amúgy is xarul kezdődött: "piroska" megérkezett. Pedig már kezdtem azt hinni, hogy... No, mindegy. Késett, és megszivatott!:(

Sugiéknak elkezdődött a suli. Azt hittem nehezebben fog visszarázódni, de tegnap reggel egész nagy örömmel ment suliba!
Tegnap amikor mentem érte, örömmel újságolta, hogy Robika velük jár egy osztályba. (Az oviban a barátja volt, de elköltöztek... ...de most visszaköltöztek...) Arra is büszke volt, hogy Robika a többiekre nem emlékezett, csak Barbit, és őt nem felejtette el!:D

Egyébként szorgalmas a lányka. Önként gyakorolja az olvasást!:) ...és élvezi!
Nem úgy, mint én annak idején! Bár a Sugi tanárnénije egy tündér... Nem úgy, mint az én volt elsős tanárnénim, az Éva néni. Még mindig rettegve gondolok rá... Ahogy a fapapucsával fenyegetőzött!!! Blaaaaaaaaa!

Nincsenek megjegyzések: