2009. november 16., hétfő

Hétvége

Szombaton egész délelőtt a konyhában ügyködtem. Megfőztem életem első hagyományos eredeti töltöttkáposztáját. Kicsit bajban voltam a levélbe csavargatással, de megoldottam végül a dolgot.
...és fincsi lett!:) Nem túl szabványos, és nem túl csinos, de fincsi!:)
Szombat este alapítványi bál volt, ahol Sugiék is felléptek, és verset mondtak. Nem volt valami csodás kedvem. Nagyon idegesített, hogy úgy viselkedett pár gyerek, mint az óvodások. Sugit is fegyelmezni kellett, ami nemigazán tetszett neki. Pityeregve nézte a műsort.

A buli után mamáékhoz ment, mert ott aludt.
Én pedig megnéztem a CloneWars első részét. Kicsit fura volt, de tetszett. Kíváncsi vagyok a többi részére is mostmár!

Tegnap (vasárnap) pedig vásárban voltunk Mórahalmon. Érdekes volt, hogy reggel nálunk esett az eső, de ott 100 ágra sütött a nap! Még jó, hogy kockáztattunk, és elindultunk.
Jó nagy vásár volt, bár az elejét nem élveztem. A kávéhiány miatt olyan voltam mint egy zombi. Viszont miután ittam egy kávét, és ettem egy gyrost, kicsit felélénkültem, és már érdekelt is volna a dolog. De akkor meg az ócskás részre értünk, ami valahogy nem kötött le. ...és miután azzal a résszel is végeztünk, Tibi olyan trappolásba kezdett, hogy szinte szaladnom kellett utána.
Néha hátrafordult, és mondta, hogy szóljak, ha látok valamit!:) Na ja. Hiába szóltam... Kicsit várt, és trappolt tovább!:P
Azért a kedvenc körmösöm kint volt, és vettem rózsaszín csillámot, rózsaszín virágot, és sima ezüst kristályt.

Visszafelé úton láttunk egy felfordult kocsit. Rossz volt látni! Inkább aludnom kellett volna. De aki velünk jött úgy beszélt végig, mintha a rádió szólt volna!:-O

Este Sugica kicsit hisztis volt a fáradtságtól. Kiderült, hogy szombat este 11-kor feküdt le, vasárnap reggel pedig már negyed7-kor fent volt (tata rádiózott korán reggel, és az ébresztette fel). Így miután felmászott a helyére, nagyon gyorsan beájult!

Nincsenek megjegyzések: