2009. november 25., szerda

Még megvagyok!

A földet még nem túrogatom az orrommal, és a kukoricát se kívánom!:P
Viszont ma már taknyos állapotban vagyogatok!
Igazából tök álmosnak érzem magam, és alig tudom a szemem nyitva tartani.

De holnap már pihikélhetek otthon!:P

Kicsit depike is vagyok, de éppen egy fél "lecarom" tabletta fejtegeti ki bennem jótékony hatását!:-O
Biztos ez is álmosít!:P

No, de egy kis kényeztetés is jutott mára! Vettem egy tökjó ceruzát! ...és megvan a grafitfix-em is, így a postázásra váró ajándék-képet el tudom küldeni azt én drága barátnémnek! (-nak???)

Estére így tutira rajzolás lesz, hacsak a farmville megint ott nem marasztal a neten!:P

JA!!! Eszembe jutott mit akartam még!
Próbálkoztatok már az origamival???
Mert én most fedeztem fel, milyen jó móka!:)
Videók itt: http://kismvity-kreativ.blogspot.com/
Nem kell megijedni, nem ördöngősség! :) Még Suginak is ment! (pici segítséggel)

1 megjegyzés:

szaguldokacaj írta...

Én próbáltam már. De leragadtam a csákónál és a kishajónál. :))