2009. október 23., péntek

Ünnepnap

Már akinek...
Este váltás lesz a kocsmában, holnap munka.
De ezeket a váltós estéket nagyon tudom ám utálni!
...főleg amikor számol az ember, próbál odafigyelni, nehogy elcsesszen valamit, és a porzó májú egyedek akkor a legszomjasabbak! ...és még nekik áll feljebb, ha nem kapják meg azonnal a piát!

No mindegy...

Tegnap este Sugi és én 9-kor már szunyáltunk. Szépen beájultunk, a lámpánkat is Tibi kapcsolta le.
Reggel 8.15-kor ébredtem fel arra, hogy Sugi mocorog a helyén.

Egész délelőtt a konyhában ügyködtem, már megint nagytételben mosogattam!:P
Vacsira fasírtot terveztem, és sült krumplit, de Tibi bejelentette, hogy ő nem éhes.
...viszont én éhes vagyok!!! Mint a farkas!:P

A körmeimet is kicsit reszelgettem, feltöltöttem. Valamiért csúnyán fellevegősödött a multkori!:(
Az eredmény mégse tetszik: szerintem túlságosan megreszeltem, és kicsit piros lett...

Olyan semmilyen hangulatom van egyébként! Rajzolgattam is, majd mindjárt beszkennelem...
Nincs kedvem az egész kocsma-mókához. Viszont rohadtul hóvége van, így jól fog jönni a pénz!

Nincsenek megjegyzések: