2009. október 8., csütörtök

2x fél nap szabi...

Van úgy, hogy nem bírja tovább az ember. Nos, én se bírom...
Tegnap délután is itthon voltam, és ma is!
Olyan fáradt, olyan nyúzott vagyok!
Megőrülök ettől a fejfájástól!:( Erős a gyanúm, hogy a közelgő hidegfont miatt akar kicsusszanni az agyam a fejemből!:(
Bogyeszt már be se veszek... Kár belém! A vérnyomim is rendbe lehet, vagy egyszerűen csak ez a gyógyszer nem jó! ...nem tudom, nem mértem...
Majdcsak lehül végre ez a rohadt levegő, átmegy felettünk a front, és megszűnik a fejfájás...

Tegnap este Sugi is rosszul volt. Neki a gyomra fájt. Mondjuk ezen nem csodálkoztam... Jól bevacsizott, utána bemutatta az ugrálóköteles-tudományát.
...a vége az lett, hogy a vacsija kijött! Én meg önklendezve feltakarítottam a tócsát... BLAAAAA!!!

Más. Rajzoltam. Szkennelnék. Csak nincs bedugva a szerkentyű. A tyúkbelet meg nem találom... No, majd ha hazajön a drágám, összeszereltetem vele.
Egyébként gépike tegnapelőtt is, és tegnap este is ki lett berhelve.
Tegnapelőtt csak úgy leállt. Tibi szerint a memória...
Tegnap pedig még beletett pár gigányi vinyót, mert a külső megadta magát...
ÁÁÁ, olyan rossz amikor nem zúúúúúúg a kis drága!

Rég írtam a Gombóc Artúrról. Sokat nőtt a kismacsek! Nagyon cuki! Bár egy kicsit vadmacskás: harap, rátámad az ember lábára. Dorombolni is tud már, de még csak szopizás közben!
Ma ebéd után játszottam vele. Megharapdálta a kezem. Kicsi meg is karmolászott. Viszont a játék után a kezemben aludt el! Elolvadok tőle, annyira édes!!!

Nincsenek megjegyzések: