2009. október 13., kedd

Ítéletidő

Sugi reggel kapásból fel se akart kelni...
Nekem se esett jól kimászni a jó puha meleg ágyikóból!:P

Kint még sötét volt 7 órakor. Az eső szakadt, a szél pedig őrült módon fújt. ...és nagyon-nagyon hideg volt!

Sugi persze most is előadta a nem akar öltözni, nem akar isibe menni című kiselőadást. A vastag bélelt kordbársony naci ellen is kézzel-lábbal tiltakozott.

Bátrak voltunk, mert bicóval indultunk el. Sugi hátul a csomagtartón úgy kapaszkodott belém, hogy szerintem a kis ujjacskáinak a nyoma meglátszódik az oldalamon.
Mindenhol leszakadt faágak, megtépázottnak kűnt minden.

Az isinél leszállítottam, rá a táskát, én meg húztam befelé.
Nagy volt a nyüzsi, mert mindenki fázott.
A szél mégjobban felerősödott. Amikor hazafelé tekertem délben, még nagyobb volt a pusztítás. Már nem csak faágak voltak a járdán, az úton, hanem fák döltek ki! ...és nem sima eső esett, hanem már havaseső!
A természet megbolondult egy kicsit, úgy néz ki!:(

Félelmetes volt jönni visszafelé!

Természetesen totálisan szétáztam, ha most nem fáztam meg, akkor soha!

Otthon estére be kell fűteni a kandallóba!
Nagyon hirtelen jött ez a zimankó!

Nincsenek megjegyzések: