2009. október 27., kedd

Afganisztáni lány

4 megjegyzés:

szaguldokacaj írta...

Ezt egy világhírű fotóról rajzoltad, ugye?
Egyébként hogy rajzolsz? Elolvastad azt a könyvet és azóta rajzolgatsz, vagy közben folyamatosan olvasol még irodalmat?

kismvity írta...

Igen, arról rajzoltam!:)
A jobb agyféltekés könyvet elolvastam, igazából az alapján rajzolok. De utána még találtam rajzkönyveket, és azokban is találtam érdekes, hasznosítható dolgokat.

szaguldokacaj írta...

Aha, értem. Bevallom, én még lusta voltam végigolvasni, de már elkezdtem. Igazából jó lenne kinyomtatni, mert a monitorról nagyon utálok olvasni. De túl sok oldal az én kis tintasugarasomnak. :)

kismvity írta...

A kismvityponthu-ra tettem fel még rajzkönyvcsemegéket regiseknek. :) Nem jobbagyféltekés, de el lehet belőle lesni ezt-azt!:D