2009. október 14., szerda

Pocsék idő

Folytatódott a tegnapi xar időjárás.
Lehet, hogy ciki, de elővadásztam a nagykabátom! Sőt, egy kesztyűt is tettem a zsebembe! Sapkát hirtelen nem találtam, de holnapra azt is elődúrok egyet!
Délben amikor mentem haza ebédelni, szállingózott a hó! Hol van a vénasszonyok nyara??? HE??? Ez az ősz így piszok rövidnek tűnik ám! ...pontosabban nem is volt ősz!!! Nyár után - zsupsz - jön a tél!

Sugica ma reggel egész ügyes volt. Szeretné visszakapni az elkobozott plüsskutyust. Az apja vette el tőle, mert nagyon sokat rosszalkodott mostanában. Eddig nemigazán hatotta meg a dolog, de tegnap már nagyon hiányzott neki!

Amúgy elég ratyi a hangulatom. Nyűgi vagyok, és álmos!

Rajzoltam egy nyuszit. Majd beszkennelem!

Ma egyébként a gépike új memóriát fog kapni! Remélem szállguldani fog, mint a szélvész!:)

2 megjegyzés:

szaguldokacaj írta...

Majd száguld mint az én kacajom. :))

Ismét megnyugodtam. Én is elővettem a nagykabátot, kesztyűt is, csakis abban leszek hajlandó kimozdulni ebben a xar időben.

kismvity írta...

...és igen!!! Száguld!:) Mint a kacajod!:))
...és tényleg megnyugodhatsz, nem csak mi ketten fázunk! Az emberek többsége téliesítette magát!