2009. október 30., péntek

Hangulat...

Érdekesen hülye hangulatban telt a mai napom... Érzem, hogy tele vagyok feszültséggel, és bármelyik pillanatban robbanni tudnék. Pár napja érzem... Valami van a levegőben!!! Nyugtalan vagyok nagyon, és ideges!!!

Éppen ezért kicsit kedveskedtem magamnak (kell ilyet is néha), és vettem egy kabátot a piacon! Úgy örülök neki, mint egy kisgyerek a karácsonynak!:P Először kicsit lelkiismeretfurdancsom volt, hogy ennyi pénzt elköltöttem... Pedig nem is volt drága!

Voltam a patikában is... De erről most még nem írok... Majd a jövő héten... talán...

Mivel ma délig dolgoztunk, ebéd után kicsit kikapcsoltam. Készül Anakin Skywalker rajza! Imádom!!! Olyan karakteres az arca, hogy élvezet rajzolni. Talán több változat is lesz róla! Sőt Padme-ról is készíteni fogok egy-két képet! ...és még egy sőőőőőt: talán egy páros kép is készül majd róluk! Olyan szépek együtt, és olyan szívszaggatóan gyönyörű a történetük!!! (Hmmmm, írt már valaki ilyet a Star Warsról???)

Persze a rajzoláshoz idő kell. Sok-sok idő! Legjobban lefekvés előtt szeretek firkálgatni. Kikapcsol, és pihentet. Utána pedig nagyon könnyen elszunyálok!

Terveim hétvégére:
- karomrenoválás
- konyhaműszak, erősen a mosogatásra koncentrálva
- talán egy kis süteménygyártás
- István tata meglátogatása
- temető - koszorú és mécses - megemlékezés

Nincsenek megjegyzések: