2011. június 12., vasárnap

Tegnap este...

Iszonyat vacakul voltam: szerintem a fáradtság... Minden bajom volt: fájt a fejem, szédültem, és hisztis picha voltam.

Sugi nézte a Harry Pottert, én meg beájultam. Amikor a filmnek vége lett, kivánszorogtam - akkor már a hideg is rázott, és a szomszédban is jó hangosan kenték a tucccctuccc dáridót - így bekaptam egy lacarom tabit, visszamásztam az ágyba, és reggelig úgy aludtam, mint akit agyonvertek. Olyan sűrűn vagyok zombi!:P

Ma rendrakós napot tartok, és a kaja is csak egy lájtos borsóleves lesz. Vagyis nekem gulyásleves tegnapról. ...és ma a tanulás se fog érdekelni, nincs mese, rendet kell tenni, mert megesz minket a kosz!

Szerintem már Tibi is kezd sajnálni, felajánlotta, hogy majd ő porszívózik. ...és a tegnapi pizzát is ő csinálta: nekem csak annyi dolgom volt, hogy meggyúrtam a tésztát, megkelesztettem, és kinyujottam. Annyira lelkes volt, hogy hagytam, hagy csinálja!:) Mostmár a hamburger készítés mellett ez is az ő feladata lesz!:)

Nincsenek megjegyzések: