2011. június 8., szerda

Fááááradt vagyok!:(

Olyan rövidnek tűnnek az éjszakák... Főleg, hogy tegnap is majdnem éjfélig fent kukorékoltam a számvitel társaságában!:P Ma pénzügyet szerettem volna, de egyszerűen leragad a szemem!:(

Ma egyébként tök selejt voltam: néha azon kaptam magam, hogy csak bámulok ki a fejemből.
Utálom a buszt, utálom a huzatot. Utálom, hogy tök csipa vagyok! No meg a fejem is fááááj, mintha a homlokomon akarna az agyam kicsusszanni!:( ...és utálom a szagokat! ...az útszéli sertéstelepek szagát, és az azt közömbösítő dezodor szagokat - mert bizony ha büdi van, elég sokan kikapják a sprét, és vadul fújnak! :P :P :P ...és amikor a két szag keveredik... Nos, az gáz!:P
Najó, ennyit a panaszkodásról...

Sugica nagyon várja a szünetet. Az összes évvégi felmérője 5-ös lett!:) Ha jól sejtem, most is kitűnő lesz a bizije!:)
...egyébként mintha elkezdett volna nagylányosodni... Komolyodik!:) No meg a legújabb téma, hogy ki kibe szerelmes. Persze magáról hallgat, de van sejtésem, hogy ki tetszik neki!:)
A rendrakás is nehézkesebben megy... ...és ma sáros papuccsal végigmászkált mindent!:( ...és előszeretettel pancsolja a fürdőszobában lévő dolgokat: jöhet neki sampon, tusfürdő, habfürdő, körömvirág kenőcs. Nem válogat, keni ezerrel!:P

Na, ez is kezd panaszossá válni.

Szóval témaváltás. Kaja. Ma sikeresen olyan kaját csaptam össze, hogy még én is meglepődtem. Csirkehusi-csíkok olajon megpirítva, rá nagyra darabolt hagyma. Picit később még dobáltam rá répa-karikákat, zöldborsót, végül cukkini-csíkokat, majd zutty rá egy kis szecsuáni. Hmmmmm. Óriási adag lett, maradt holnapra is. Sima párolt rizs volt mellé...

Ja, dörög az ég!:( Elég öblösen szól... Nem szeretem... De legalább esett egy kis eső!:) Az előbb piszoknagyot villámlott... Még jó, hogy bent vagyok, és nem kint. Kint biztos már rég betojtam volna!!!

Nincsenek megjegyzések: