2011. június 18., szombat

Szombat

...de mintha nem is szombat lett volna!:P

Délelőtt szokásos mosás... Csak most közben készülődni kellett Suginak a ballagásra. Természetesen a fekete szoknyát nem volt hajlandó felvenni - igazából nem is erőltettem, mert tényleg nem állt valami jól!:P
Csak annyit érzékeltem a ballagásból, hogy nagy volt a tömeg, rengeteg kocsi az út szélén - ááááááá, és tök birkán közlekedtek, de ez ugye más téma!:P
Szóval nem mentem be a suliba, csak leraktam a csajszit, és tepertem haza: még ki kellett teregetni.
Mosás után visszamentem a csajsziért: telefonált tanárnéni, hogy vége, és útnak indította. De elkerültük egymást, én csak lestem a nagy tömegben - közben ő már rég itthon volt!:P

Gombócos káposztát főztem, utána lustultam. Mivel benyaltam egy csomó savanyú kápit is főzés mellett, elkapott a hasmenés!:P
Ja, és szunyókáltam is.

...és mégegy ja! Kb. 20 percig volt rajtam a farmer rövidnacim, és a combikáim (sonkáim) pecsenyepirosra sültek! Nyüssssssz!:( Fááááááááááj!:(

...és ma NEM tanultam!:P Pedig nem ártott volna... Nyugiban vagyok, mert a péntekre feladott házit tanárnéni majd csak hétfőn nézi át - az enyém meg ugye készen volt - péntekre!:P

Holnap laptopcsere lesz. Nem tudom, hogy fog szuperálni a kis újoncka - állítólag gyorsabb!:P ...és csendesebb! Furi lesz!:P

Nincsenek megjegyzések: