2011. június 23., csütörtök

Bocsi

Bocsi, hogy megint csendben vagyok...
Totálszar ez a délelőtti menetel. Reggel még oksi, bár a felkeléssel vannak még gondok, de a visszafelé utazást nagyon nem bírom. Délután fél 2-kor felülünk a buszra, ahol légkondi nincs, ha ablakot nyitunk csak a forró levegő jön be... Zötyögünk végig, mert erre olyan rosszak az utak, hogy azt iszonyat. Kb. negyed 4-kor már itthon is vagyok!:P
Tegnap is, és ma is azt éreztem, hogy elájulok... Félelmetes volt - levegőt is alig kaptam...

A fejem most is fáj. ...holnap tényleg doga, nincs kegyelem!:( Fegyverkezek ezerrel - és persze be vagyok tojva!
Az az egy mázlink van, hogy számlatükröt használhatunk!:P ...jegyzetet NEM szabad...
DE, remekelnem kell, mert elvárják tőlem!

Bárcsak már túllennénk az egészen!:(

Más. Sugi bizije kitűnő lett, és egy jutalomkönyvet is kapott. Nagyon jó kis állatos lexikon, vitte magával az ágyába. ...bár nem sokáig olvasgatott, mert elszunyált! Reggel korán kelt, 6 óra előtt! Kis nyuszikám: megviseli őt is ez a meleg, nappal inkább lustizik, és reggel meg este van felpörögve.

Hétvégén családi kirándulást tervezünk - remélem összejön a dolog.

Nincsenek megjegyzések: