2011. június 9., csütörtök

Napkitörés

...csak egy kis rövid idézet:

"Még nem ismerjük pontosan a napkitörések hatására emberi szervezetben lezajló folyamatokat, a megbízható tudományos kutatások egyelőre hiányoznak....Az agyi potenciál mérése alapján kimutatták, hogy a napszél, a napkitörés és az erős napfelszíni aktivitás megzavarhatja az agy elektromos tevékenységét, ami migrénhez vezethet. Emellett egyéb műszeres mérési eredmények azt mutatják, hogy a homlok, a nyak és a vállak területén megváltozik az izmok feszülése, valamint módosulhat az észlelési- és koncentrációs képesség is. "

...tuti ez volt ma rám hatással...
Iszonyat szétszórt voltam, mintha csak testben lettem volna ott a suliban, a lelkem meg máshol kalandozott... Szétszórt voltam, nyúzott, fáradt, fejfájdogálós, csak lestem ki a fejemből, mintha nem is én lettem volna!:P

...egyébként az agyammal nincs gond, a pénzügy feladatokat gyorsan megoldottam: hibátlanul!:)

Xar érzés volt, akkor is!!!:(

Nincsenek megjegyzések: