2009. március 22., vasárnap

Pár szó az előző bejegyzésemhez

...pontosabban ahhoz az internetes munkához.

Először is... Ma kaptam egy levelet, miszerint kitették a betelt táblát!:P Szar ügy, más már nem regizhet... Aki régebben regisztrált, azoknak fizetnek a partnereik után is. Nekem így nem lesz partnerem!:P

Másodszor. Ma kicsit jobban szétnéztem, hiszen hirtelen felindulásból meg akartm írni a második cikkem. Bevallom, már a témaválasztásnál elakadtam. Gondoltam, a család, gyereknevelés jó lesz. Rákattintok a gyerekre, erre tök lehetetlen dolgok jöttek ki: főleg gyerekbútorok. Na jó, ha nagyon megerőltetném magam, tudnék mondjuk a gyerek emeletes ágyról írni. ...de ez tök hülyeség!!! Mit hablatyoljak róla, hogy meglegyen a 350 szó???

FELADOM!!!P ...de azért kíváncsi lennék, mennyit fizetnek 10 cikk után! ...valószínű ezt már nemfogom megtudni!:P

Nincsenek megjegyzések: