2009. március 11., szerda

Nem tudtam blogot írni!

Pedig zajlott az élet!

Most meg eszembe se jut, miket is akartam... De bugyuta vagyok!:P

Biztosan a hétvégéről akartam nyefegni picit... No, mindegy, nem nyefegek!:P

Tegnap voltunk István tatánál. Elmentünk, és felköszöntöttük előre. Nagyon meglepdött, de boldog volt, hogy mentünk!

Mától azt hiszem fogyizni fogok! Mivel tata megjegyezte, hogy kövér vagyok! Igen, pontosan ezt a szót hazsnálta: KÖVÉR!!! Nagyon fájt, főleg, hogy ő mondta! ...és elő is jött a "no, majd én megmutatom a világnak" érzés... Persze azért tegnap még gyorsan befaltam a gesztenye-pürémet,és egy zacsi gumicukrot! Nehogy mán kárba vesszen! ...és így legalább nem lesz semmi, ami elcsábíthatna...

A tegnapra visszatérve, voltunk Holovár mamánál is. Először nemigazán akarózott menni hozzá, de utána már örültem neki! Mégiscsak a mamám, és nem néz rá senki se!
Sugicát elkápráztatta mama kis mézeskalács-házikója. A picike szobák, a sok kis mütyűr a polcokon, a sok apró dísz!
Arra is rájöttem, hogy mama milyen kreatív! Olyan jól megcsinálta a konyhaszekrényét, hogy csak ámultam! ...és a "csempézés" e volt kutya! - linóleummal csalt!:))

A babás honlappal egészen jól haladunk! Még Tibinek is tetszett az új keret! ...mert aztis megcsináltam ám!:) Éjjel meg zakatolt az agyam, hogy hogy a fenébe PHP-zzem be! nem olyan vészes, menni fog, csak megint agyban túlbonyolítottam a dolgot!:P

Apósomat ma hozzák haza! Nincs sokkal jobban szerintem, de kellett biztosan a kórházi ágy!

Sugica is még táppénzen van, a héten se vittem: még mindig köhög, és az orra is be van dugulva!:(

Nincsenek megjegyzések: