2009. március 22., vasárnap

Mikor jön a tavasz végre???

Ahhoz képest, hogy március vége van, reggel -3 fok volt kint! A szél is fúj, ami csak ront a helyzeten! Nagyon jó lenne, ha végre fincsi meleg lenne kint, és nem kellene fűteni!

Sugi is vágyik ki, jókat rohangál a hideg ellenére mamáéknál a hátsó udvaron. Szegény tyúkok... Jó sportosak!:) a kicsim már azt is megemlítette, kellene neki egy hinta! De hát van hintája! Csak nincs hely, ahová fel lehetne tenni!:P Apát mozgóstani kellene...

Tegnap a http://kismvity.hu oldalam új külsőt kapott, és volt egy pár dolog, amit javítanom kellett az új dizi miatt. Két php kód is megmakacsolta magát, de sikerült helyrevágni őket!:) Suginak nagyon tetszik az új külső!:)

Majdnem elfelejtettem, tegnap leadtam az első cikkemet is.:) Ez egy internetes munka: csak írni kell... Ha valakit érdekel, itt a link, és lehet regizni: http://oldala.biz/?p=kismvity
Igazából nem értem miért Virtuális Ingatlan Biznisz a dolog neve, mikor semmi köze az ingatlanokhoz... Vagy csak én látom így??? Mindenesetre írni szeretek, így regiztem. Próba-cseresznye!:P Gazdag leszek - egyszer!:P

Egy jó hír: nem kell UV lámpát vennem a körmözéshez, mert a sógornőm ideadja az övét!:) Ő nem használja most... Nagyon örültem neki, mert egy ilyen lámpa bizony nem valami olcsó mulattság! Tisztára bezsgongtam, úgy szeretném már kipróbálni!:)

Fogyi: Háááát izé... Sugi névnapi tortáját megkóstolgattam... A heti 1 kiló minusz azért megvan!!! Vagyis meglesz... Szerintem... Holnap mérlegelek!:) Bár ez az egy kiló eléggé NUDLI!!!:P

Nincsenek megjegyzések: