2009. március 20., péntek

Itthon dolgozni???

...ez nemigazán jött be... Pedig igyekszem!:)

DE, nem értem, hogy a család miért nem tolerálja a dolgot?! Miért hiszik azt, hogy csak egész nap a gép előtt ÜCSÖRGÖK? Vagy tán azt hiszik, hogy csak játszok??? Miért kell kidúrni a gép elől, amikor épp FTP-vel töltök fel valamit? nehéz dolog ez... Talán az emberek többsége szerint a weboldal-készítés az csak egy olyan kis mellékes dolog. A weboldalak csak úgy vannak... Hát persze!:P Vagy csak én látom rosszul a dolgokat... Egy komplett honlapot bárki el tud készíteni!:P ...vagy az a baj, hogy élvezem a szerkesztést??? Nem kéne ilyen boldog fejet vágni egy CSS kód megírása után!:P Talán ha panaszkodnék, és eljátszanám mennyire szenvedek, és milyen fárasztó, elhinnék, hogy ez igenis munka... De az álmegjátszásra képtelen lennék: tényleg szeretem csinálni!

Na jó, nem morgok... A babás oldal készül, bár a tegnapi nap kiesett, mert dolgoztam. Nem itthon, hanem a csehóban!:P ...és ismét sikerült kifognom egy egyént, aki csuma részegre leitta magát! Jaj, annyira nem birom, amikor ezt csinálják!

Ja, és tegnapelőtt este egy vírust is fogtam! ...egy olyan rohadt szemét fajtát... A kis "drága" eljátszotta, hogy ő egy víruskereső progi! fel is mászott a gépre, "talált" is vírust jó sokat! Felrakott egy bazinagy leszedhetetlen piros ablakot, és kérte, hogy indítsam a keresést... A megjátszott keresést... És a keresője is talált vírust!:P ...de nem szedte le, hanem figyelmeztetett, hogy vegyük meg a progit! Rohadt szemét, aki ilyet csinál!!! Tibi alig tudta kibuherálni a gép lelkéből a kis jövevényt! ...és a régi jól bevált víruskeresőt is visszarakta a gépre! ...és kiderült, hogy ezt az egész mókát egy vírus csinálta! ÁÁÁÁÁÁÁÁ, csúnyát akartam mondani!:P

Fogyi: megyeget talán... Másfél kiló lement. Ma viszont csaltam egy kicsit. Tibi megkóstoltatott velem egy kekszet. Állította, hogy olyan hányinger-íze van... Háááát, igaza volt, pedig nem akartam elhinni!:P

Ja, ma megjött zselés készletem a műkarom készítéshez!:) ... hamarosan az UV lámpát is megveszem hozzá! ...és láttam még tökjó dolgokat műkarom díszítéshez is! ...de egyenlőre maradnak ezek a ragasztott karmok. Egészen jó bírják!:) ...és mindenki megcsodálja!:)

...lenne még mit írni... Voltam a munkaügyi központban... De erről inkább nem írok, úgyis csak nyefegés lenne belőle!:P

Nincsenek megjegyzések: