2009. március 25., szerda

Az első épített körmöm!:)

Elkészült. Egész délelőtt elvoltam, mint a befőtt. Sajna lefényképezni nem tudom most, de nekem elhihetitek: jól sikerült. (csak egy újjacska, a többin még rajtavan a műanyag!:P)
Francia stílusú lett, és én modelleztem: azaz sablonra építettem. Semmi tipp nincs benne (nem használtam műanyagot hozzá). Csak zselét!:)

Szokásomhoz híven azért elgernyóztam kicsit a dolgot. Mivel még nincs itt a rendes lámpa, kipróbáltam, hogy egy jobbfajta pénzvizsgáló uv lámpával megköt-e a zselé. Megkötött!:) nagyon megkönnyebbültem, hogy nemmaradt a zselé olyan ragacsos maszlag!:P

A zselé kenegetés se ment elsőre zökkenőmentesen, alig tudtam elkenni. Később utánaolvastam, és ez a fajta zselé, ami nekem van, üvegszálas. ...állítólag...

Jó hosszúra sikerült az első karom, nem tudtam, mennyit is kenjek a sablonra... de a reszelő csodákra képes!:P

No, összességében azért elmondhatom, élveztem a dolgot. Valószínű, hogy egy képzett körmös az akcióm látványától hátast dobott volna!:P De megcsináltam, és ez enyém!:)) Még soha nemjártam igazi műkörmösnél, így nem is láttam még, hogy csinálják a profik. A kezdő készletem dobozának a hátulján van egy útmutató, az alapján csináltam...

Viszont amit jól megjegyeztem: nem kell vastagon kenni, ha vékonyabb, akkor is erős lesz. ...és mégvalami: óvtosan a pacsmagolással, ugyanis a körömágy bőréről nehezen jön le, és csúnyán is mutat!

Nincsenek megjegyzések: