2010. január 13., szerda

Vacak napok...

Kissé hisztis vagyok mostanában...

Tegnap úgy fájt a derekam, hogy legszívesebben sírtam volna. Nem használt semmi gyógyszer.

Ma pedig a levegőt vettem kicsit nehezebben... Valószínű, hogy a nagy megfázásból maradt vissza valami. Remélem nem tüdőgyuszkó!:(
Sokkan fáradékonyabb vagyok...

De dokinénit holnap nem tudom meglátogatni, mert holnap munkaügyibe kell mennem a hülye kiskönyv miatt. Ráadásul időpontot se sikerült szereznem. Előre félek, hogy egésznapos móka lesz a dologból!:P Izgis lesz... Remélem ott nem fog rámtörni a köhögési roham, és nagyon remélem, hogy nem lesznek millióan!:(

Ma kicsit meglepődtem... Szerkesztettem pár képet a multkor... Ma megköszönték!:) Nem vártam semmit, csak egy kunkori köszit... Sikerült meglepődnöm!:)

Valahogy nem találom a helyem itthon: számolom a napokat, mikor lesz már végre március!

Kiderült, hogy a segély nem is 28 ezer, hanem csak 25! Szarul esett! Főleg most, hogy Tibinek járulékos hónapja volt. Ez a pénz még a csekkeket se fedezte!
Tudom, rinya vagyok, de úgy érzem, képtelenség ennyi pénzbő kijönni! Még a hozzászámolom a családi pótlékot, akkor se!
Tibi bevétele pedig most a nagy semmi! Az őstermelésből semmi haszon nem jön be, csak kiadásokat láttam eddig belőle!:(

Nincsenek megjegyzések: