2010. január 14., csütörtök

Nem is olyan rossz...

Ma nem is kezdődött olyan rosszul a napom: kaptam egy farmernacit mamától! Nagyon megörültem neki!
...bár kicsit fájt a szívem, mert a csinosabbik fazon bizony nagyon szorított!:(

A munkaügyiben rengetegen voltak. De szerencsém volt, mert az ügyintézőm azt mondta, hogy vigyem be neki a kiskönyvem, és majd ha kész, postázni fogja. Be is vittem, és mivel az előző jelentkezés óta nem volt változás, 5 perc alatt lezárta a kiskönyvemben az évet, és megkaptam az igazolást is.

Hamarabb végeztem mint a mami, így elszaladtam a papírboltba is.

Pont akkor értem haza, amikor Sugi indult a suliból hazafelé, így hazahoztuk a kiscsajszit kocsival.

Ebéd után megnéztem egy filmet. Jót pityeregtem a végén.

...és most Sugi pityereg, mert nem akar olvasni. ...és ha nem olvas, nem mehet át mamáékhoz!

Nincsenek megjegyzések: