2010. január 23., szombat

Bitorló!!!

Történt ugyanis, hogy a párom csillivilli vadiúj, mindentudó, extraszuper lapija beadta az unalmast. Semmi komoly, csak elég sűrűn gondolt egyet, és lefagyott. ...vagy kikapcsolt.
Így dokibácsihoz került, aki nem ér rá nagyon, így talán csak a jövő héten tud majd valamit mondani... Nem megcsinálni, csak mondani...

Mivel nem csak én vagyok ebben a házban függő, a párom fogta az én kis lapimat, és kihurcolta ide! ...és bitorolja! ...és így nem akkor cuppanhatok a netre, amikor éppen kedvem szottyan rá!:(

...és éppen ezért blogolni sincs időm!:(

Majd jelentkezek azért!

Azért egy pindurci dicsekvés belefér... Sugica megkapta a félévi bizit. Matekból, olvasásból, rajzból dícséret. Egyébként pedig KIVÁLÓAN MEGFELELT! Híííízott a májam rendesen. ...csak a májam... Mert rászántam magam egy kis fogyira. Képes is voltam fogyni 5 nap alatt 1 kilót!:P

Nincsenek megjegyzések: