2010. január 8., péntek

Kukacoskodó!:P

Biztos nagyon rosszindulatú vénasszony lesz belőlem!:P

Nézegettem pár perce egy ismerős weboldalát. A tartalom érdekes volt, elég sokáig elidőztem, nézelődtem.
DE. Előbújt belőlem a webtervező, a webmester. Az oldal felépítése nem tetszett. A képek nehezen nyíltak meg, gondolom böhömnagyok. A színe az egésznek túl szürke, az a fejléce valahogy olyan sivár... olyan kopasznak tűnt az egész oldal...
Arra nem jöttem rá, milyen motort használnak hozzá, de tegnap még az egész oldal csak egy képből állt. ...és azt is is Frontpage progival csinálták! Nem tudom... Én másképp csináltam volna!:P
Jól elcsámcsogtam a dolgon... Talán még a forrásukba is belemászok majd...
Csak úgy gyakorlásképp!:P
Viszont az oldal valószínű, hogy még túl friss, és gondolom még csiszolgatni fogják...

De erről ennyit. Hülyeség, tudom. Valahogy minden apróságon fekapom a vizet...

Bakker...

Nincsenek megjegyzések: