2009. május 8., péntek

Telnek a napok...

Kicsit depis vagyok... De nem akarom részletezni... Valahogy ismét tök fölösleges, mihaszna embernek érzem magam. Szeretnék tanulni, igaz csak levelezőn, de le lettem hurrogva. ...nem értem, miért van az, hogy ha elkezdenék valamit, az csak szar lehet, és csak a pénzt viszi. ...na, mégse tudom magamban tartani...

Sugi ismét "táppénzen" van, begyulladt a torka. Hapcival kezdődött, utána orrdugulás, köhögés, és magas láz következett.Nem csoda, elég hülye idő van kint!

Azt a kis rohadék víruskeresőnek álcázott vírust ismét bekaptam... Azóta rettegek a géphez ülni. Csak csökkentett módban lehet leszedni. A NOD kicsit döcögött vele, de az Avast segítségével megtalálta a párom. Morgott is rendesen, hogy már megint javítani kell utánam a gépet!:P
Olvastam, hogy a Kaspersky kapásból kinyírja! ...csak ugye a Kasprszky a vindózba is előszeretettel beletürülget!:P
A lényeg: megúsztuk a telepítést!...de ha "büyörög" a vinyó, a frász kerülget!

Egy jó hír: a lapitapi ismét doktorbácsinál van. De most nem mondták, hogy reménytelen. Igaz, a lelkét ki kell cserélni szegénynek, de menni fog.Elméletileg az ugye az enyém. Ma a kedves párom bejelentette, nem nyúlhatok hozzá!:P

Komolyan mondom, kezd nagyon elegem lenni! Minden elektromos eszköz kipurcan a kezeim közt. A telefonom nem tudom használni rendesen, mert leárnyékolom, nincs térerőm. A számítógép allergiás rám, néha lefagy, nálam nem működik, ha felállok, megy rendesen, vonzom a vírusokat. A porszívók sorban romlanak a kezeim közt, a habverő leégett, a hajszárító leégett. Ha ideges vagyok, megrázok mindenkit! Szabályosan szikrázok! Mi a fene lehet ez???

Nincsenek megjegyzések: