2009. május 19., kedd

Magány

Mostanában alig vagyok gépen... A tv-ban sorozatokat bámulok, mint például a Marimart!:P Agyi visszafejlődés!:( Nagyon hiányzik az FTP, a kódolás... Viszont a párom folyamatosan tölt, így még esélyem sincs rá, hogy fellógjak egy kicsit ftp-vel valahová...
A gépen az új AVG fut.
Szóval az a nagy büdi helyzet, hogy magányos vagyok a gép nélkül. Nem találom a helyem, nem jó semmi!:( Csak a nagy ürességet érzem. Mintha nem is magam lennék!:(

Ha nagyon unatkozom, kivonulok a konyhába, és főzök, vagy sütök. No, ezt Tibi eléggé élvezi! Még a legjobb muffin receptjét is kikísérleteztem! Na jó, az alap nem az én érdemem volt, de változtattam rajta pár apróságot. ...majd leírom... Feltéve, ha meg merem nyitni a receptes oldalam. (egyszer már megtettem, és "tiszta")

Na jó, még blogolni sincs kedvem... Megyek Sugiért az oviba!

Nincsenek megjegyzések: