2009. május 24., vasárnap

Ballagás

Sugi ma ballagott az oviból.Nem volt semmi felhajtás, nem volt nagy családi összejövetel...

Ne tartsatok bunkónak, nem azért nem hívtam senkit, mert olyan szemét vagyok: egyszerűen csak időm nem volt.
Péntek estétől dolgoztam... Pénteken jól belehúztak, mert negyed 11-kor zártat, és még így is volt aki maradt: kiadagoltam a piát, és kint iszogattak a kocsma előtt.
Szombaton aránylag nyugi volt, és egész nap azon rágódtam, hogy normál esetben otthon sütkéreznék, főznék, készülődnék... Ja, és szombat este váltáskor totál káosz volt, a főnökék is későn értek haza, így tovább kellett maradnom. ...és a főnököm még megkérdezte, hogy biztosan váltunk??? Mondom ez vicc??? Azért szeretnék elmenni a saját lányom ballagására!!!

No, de térjek vissza a ballagásra... Sugi nagyon ügyes volt. Eljátszották a nyulacska csengettyűjét, és Sugi volt a mesélő! Mindenki megdícsérte, volt aki odajött hozzám, és mondta, hogy le a kalappal Sugi előtt! Nagyon büszke voltam rá!Vidám kis műsor volt! Sok-sok kép készült, de még nincsennek fent a gépen. Majd pótolom!:)

Az ovi honlapjára fogom feltenni. Új cím: http://dombegyiovi.gportal.hu/

...egyébként depi vagyok... Ki kellett törölnöm az összes honlapom, nem volt más választás... Bőgtem... Tibi kérdezgette mi a bajom... Be is jelentette, hogy hülye vagyok, hogy bőgök ezen, majd visszatöltök mindent. Hát persze! Majd idővel...

Régen írtam már a körmeimről. Most porcelánom van, sima francia. Van UV lámpám is mostmár, hála a sógornőmnek!:)Nagyon bejön a porci! ...rájöttem a technikájára gyorsan! Sokkal jobb, könnyebb vele dolgozni, mint a zselével. Persze nem ártana rendes porciporokat venni, mert ezek az innen-onnan vadászott porok nem a legjobbak. ...arra jók, hogy magamon gyakorlatozzak!:)

No, megyek, és "szörfözök" egy jót a neten!:) Szabad a gép!:) ...és igen, felmászok pár helyre FTP-vel is!

Nincsenek megjegyzések: