2012. február 1., szerda

Suli - farsang - Tilda


Régen írtam már ebbe a naplóba...
Próbálom tanulgatni a pénzügyet... Március 1-én lesz egy 150 perces központi írásbeli vizsga belőle.

Suginak 10-én farsang. A terv megvan, már csak valahogy meg is kellene valósítani a dolgot... Muris lesz szerintem, és legalább akkora durranás, mint a SpongyaBob a 2. osztályban.

Persze nem csak tanulásból áll a világ... Ugye enyém a háztartási-robot szerep is.:P
...no meg valamin úgyis mindig ügyködök. Most pl. Tilda babát varrtam. Első ránézésre kimondottan rondának tűnt a nyurga, hosszú lábával. De megvarrtam, és most, hogy a kezembe is foghatom, nem is ronda! Kimondottan aranyos leányzó lett. Jó volt vele babázni!:) ...és szerintem még lesz barátnője is, meg testvérkéje is!!!

Ja, a párom dolgozik. Ma kezdett, így nem tudom mit fog csinálni. Közmunka... Nem sok, de a segélynél több.
Én is ugrásra készen várom, hátha... Nem jó itthon túl sokáig...

Nincsenek megjegyzések: