2012. február 17., péntek

Farsang - GÓLYA A FÉSZEKBEN!!!:)


Idén is elég extra dolgot sikerült alkotnom. Az ötlet a netről származik, bár csak a képet láttam, a kivitelezésen nekem kellett törnöm a kobakom. Azért köszönet az ötletgazdának!!!
Sok saját ötletem is volt, de amikor ezt megláttam, tudtam, hogy ez tuti nyerő lesz!:)

Egyébként egészen meglepődtem, mert idén sokan beöltöztek, és voltak ötletes, jó jelmezek is. Bár volt azért egy rakás angyal, nindzsa, és kalóz is!:P

Szóval idén ismét elhoztuk a fődíjat a jelmezzel, és első lett Sugi!:)
A képek sajna nemnagyon sikerültek, mert kint szakadt a hó, a világítás pedig elég gyér volt!:P

1 megjegyzés:

Adrienn írta...

Nagyon jo lett a jelmez!!! Ugyes vagy es persze Suginak is gratulalok az elso helyezeshez! :) Kivancsian varom hogy jovore mit talalsz ki megint. :D