2010. február 6., szombat

Enyém!

A zörgőbörgő lapim ismét az enyém! Csakis az enyém!:)

A drága párom meg bűvölheti a csillivillit. Persze én nem nyúlhatok hozzá, mert elrontom... Igen, elrontom! Reggel gondoltam egyet, és lecsüccsentem a csillivillihez. Kb. 5 percig bírta a kiképzést, utána fogta magát, és kikapcsolt! A net is elszállt!

Szóval inkább nem piszkutálom!

Jövő héten a memória megjön ehhez a kis drágához, és akkor ez is szállguldani fog!

A kismvity.hu is elköltözött! Caklipakli, át egy ingyenes tárhelyre! Nagyon cuki volt a pasi akivel mailt váltogattam! Türelmes, és segítőkész!:)
Nem titok, az okhost.eu-ra mentem át. No de ne rohanjon senki, mert jelenleg nem lehet regizni!:(
Szóval minden simán ment, csak a galériák szálltak el! De ez legyen a legnagyobb gondom!

Apropó, gond...
Sugi bacija totálisan letepert! Irtó ramatyul érzem magam!:( Legjobban a fuldokló köhögés zavar. Furi hangok jönnek a tüdőcskémből!:( ...és holnapra a hangom is el fog menni, az 100%. (Kis családom nagy örömére!:P)

1 megjegyzés:

szaguldo kacaj írta...

Hagytam neked valamit a blogomban. Majd nézd meg! :))

Tessék orvoshoz elmenni! Az egészség nem játék! Amúgy jobbulást! :)