2010. február 10., szerda

Bocsi...

Mostanában hallgatok... Nem vagyok valami jól...

...és igen, voltam dokinéninél! Hallod Kacajka??? Elmentem!

Igazából nem mondott semmit a dokinénink, csak hümmögött, és amikor kitört belőlem egy kis köhögés, azt mondta: "igen, hallom..."
Persze a felírt bogyeszok alapját simán kikövetkeztettem, hogy összeszedtem egy kis tüdőnyuszkót! ...no meg a fura hangokból is következtetni lehetett...

A hasim is meg lett nyomkurászva, hallgatózva: a tüdőnyusz mellé egy kis gyomor és bélnyuszi is társult. Nálam ez már csak így szokás!:P

Szóval a fejem olyan, mintha egy búrában lenne. Köhögök, néha nem kapok levegőt. A bogyeszokat szorgosan eszegetem, előírás szerint persze.
Néha hányingergek, és néha szaladni köll a wc-re.
Pár száz zsepit telefújkáltam, és a 2. orrsprét fogyasztom...

No, tömören, és röviden ennyi...

Kacajka, köszönöm a díjjat! Amint jobban leszek, kiteszem, és majd én is díjjazok!:)

Nincsenek megjegyzések: