2012. szeptember 9., vasárnap

Falunap...

Jelentem, túlvagyok életem első falunapján!
Hogy miért írom, hogy az enyém??? Nos, a szervezés nagy része az én eladatom volt, május óta ügyködöm a dolgon: rengeteg email, telefon, megbeszélés, egyeztetés, álmatlan éjszakák állnak mögötte...
Persze egyedül azért nem ment volna, így köszönet a többi segítőkész kollégának is!:)

Elmondhatom szerintem, hogy nem égtem be, és az eddigi visszajelzések alapján jó buli volt, és jól érezte magát mindenki.

Maximalista emberke lévén azért bennem van egy kis félsz is. Voltak bakik, bár nem túl nagyok. Néha talán túl keménynek tűnhettem, és néha olyan döntéseket kellett meghoznom, ami az egyik félnek jó volt, a másiknak kicsit kellemetlen. ...néha kicsit hisztisnek, idegesnek tűnhettem... De mivel ez volt az első, talán megbocsájtható...
Ha valakit megbántottam, bocsánat!!!

...és végezetül elárulok egy titkot!!! Teljesült egy vágyam!:) Köszönet az ugrálóvárasoknak érte!!!
Ugyanis gyerek módjára bemásztam a hálós trambulinba, és ugráltam mint egy veszett nyúl! ...és szaltóztam is, többet! Visszagondolva ciki, és nem tudom, hogy mégegyszer merném-e ekkora közönség előtt... De jó móka volt!!!
Ajánlom lecarom tabi helyett mindenkinek! A feszültséget is kiugráltam magamból!:)

Ja, itt egy cikk a falunapunkról, amit most találtam: http://promenad.hu/cikk/apacashow-es-szende-szenyoritak-majd-demjen-koncert-dombegyhazon-118523 

Nincsenek megjegyzések: