2011. november 10., csütörtök

Suli és nyögés...

Tegnap nem akarózott menni suliba, egyre jobban eluralkodik rajtam ez a baci. Elég xarul voltam, szédültem, szakadt rólam a víz. Hajat is mosnom kellett...

Suli, csak mert ide még nem is írtam...
Egyre jobban tetszik nekem ez a jog, és a tanárunk is nagyon jó fej, szuperül magyaráz!:) 29-én vizsgázok belőle, lehet szorítani!!!:)
Mivel vackul voltam, szóltam a tanárnőnek, hogy most szeretnék 4-kor eljönni, persze hozzáfűztem, hogy nem szeretnék ebből rendszert csinálni...
4 óra előtt elkapott egy príma köhögési roham: először csak kaparászott, utána köhécseltem, végül fulldokolva köhögtem, remegtem, folyt a könnyem...

4-kor rajtam kívül még egy jópáran leléptek, xar volt, ők nem kéreckedtek. Én szégyelltem magam helyettük! ...nekik biztos a munkáltató fizeti a tandíjat, és nem érzik a súlyát a dolognak!:P

Osztálytársak: nem valami összetartó a csapat!:( A nevüket se tudom... Pontosabban egy csajsziét már tudom, plusz a két régi osztálytársam is ott volt! Kicsit zombicsoportnak tűnik - de még alakulhat...

No mindegy, 4-kor eljöttem... Felfedeztem egy rövidebb utat a buszhoz, és csodák csodájára a gyöngyös boltom is útba esett!;)
Vettem karikákat, gyöngykupakot, és delicát. Ajjjj, olyan kevéske van benne (4g), és olyan piszok drága!!! Sajnálni fogom felfűzni!:P

Ja, és beugrottam egy kínaiba is. A multkor amit cipellőt felpróbáltam, nagyon birizgálta a fantáziám... Csak ugye a 37-es óriási volt rám. Szóval végigfutottam a soron célirányosan, és megláttam "A" cipellőt. Nézem a számozást: 39, 40, 37, 37, 38, és hoppá, ott volt legalul a kis 36-os. Sikeresen kiráncigáltam, nem dőlt rám a cipősdobozoszlop, és szaladtam a pénztárhoz... Állítom ilyen gyorsan még soha nem vettem cipőt!:)

Busz. Először tök kevesen voltunk ácsorgók, de mire beállt a busz, nagy lett a tömeg. Szokásomhoz híven gyorsan feljutottam, volt ülőhelyem. Egy iskolás fiú huppant le mellém, aki indulás után el is szunyált gyorsan.
...és a buszon is elkapott a fulldoklós köhögés. Ezt annyira utálom!!!

6 óra után értem haza... Itthon gyors átöltözés, Sugi élménybeszámolóját meghallgattam, és húztam a konyhába kajátgyártani: virslikarikák sajtszószban, penne tésztával. Gyorsan kész lett, és sikere volt!:)

Ma. Szerintem lázas vagyok: tiszta víz a hátam. Nincs kedvem semmihez!:(
Megérkeztek a gyöngyöcskéim, amiket hétfőn rendeltem. Hmmm, a cseh rövidszalmák (2mm) olyanok pont mint azok a drága delicák! Sajnos nem volt valami nagy színválaszték, de így is jó üzlet volt. Nem mindegy, hogy 4g - 450Ft, vagy 15g - 160Ft.
Egyébként a gyöngyöscsomagtól olyan vagyok mindig, mint egy kisgyerkőc: tisztára bezsongtam, nézegettem, forgattam, és közben tervezgettem mi legyen belőle!:)

Kaja most. A sütőben van: són sült csirke lesz, és zöldséges krumpli - feltéve, ha találok zöldségzöldjét!:P

Nincsenek megjegyzések: