2011. október 11., kedd

...csak röviden...

Az írásbelikről.
Pontos eredményt még nem tudok: a vállgazd, pénzügy, interaktív könyvelésem tuti sikerült, megfelelt. Még várom a számvitel, és az interaktív adó eredményt, talán holnap meglesz! Még százalékokat se tudok...

Most felkészülés van a szóbelire. Persze ha itthon van az ember, minden mást is meg kell csinálni: főzni, takarítani stb.
A tételeket megszerkesztettem saját magamnak - bár volt kidolgozott tételsorom is... Abból tanulok.

Bajok is vannak... Arról a titkosban szoktam nyefegni... Ide arról nem írok!!!

Sugi. Néha tüneményes, néha pedig egy kis hisztérika!!! Tegnap a tudtunk nélkül elment a barátnőjéhez. A szívbajt hozta rám, nem tudtam, hogy hol lehet!!!
A suli megy neki. A nyelvtan doga neki lett egyedül 5-ös! Ma matekból írtak...

Ja, és itt még nem írtam: jelentkeztem a mérlegképes-könyvelő tanfolyamra!:) 19-én lesz az első nap: jog. 20-án meg szóbelim lesz!!! Majd szorítsatok!!!:)

2 megjegyzés:

Adrienn írta...

Orulok, hogy Suginak is es Neked is jol megy a suli, ugyesek vagytok! Biztos vagyok benne, hogy minden vizsgad sikerulni fog. 20-an kolcsonosen szorithatunk egymasnak, nekem mutetem lesz.....
Ugyes legyel, puszi!

kismvity írta...

Szió! Rég hallottam rólad, a blogodat se írtad...
Nagyon-nagyon szorítok!!! Puszi Nektek!!!